Konsumenci w sieci narażeni są na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom.
Ostatnie z tej serii:
2025-11-18
Jaka jest relacja pomiędzy mózgiem a zachowaniem w kontekście emocji, motywacji i interakcji społecznych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych i Internetu?
2025-11-17
Zazwyczaj mówiąc o sztucznej inteligencji, sięgamy do przyszłości, a nawet futurologii. Ale czasami warto przedstawić historię AI.
2025-11-14
Jakie są realne szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem AI w sztuce – mówi Marcin Łunkiewicz, producent filmowy, ekspert AI w marketingu.
2025-11-13
Nowe technologie zmieniają świat rozrywki i nauki. W przyszłości soczewki z rozszerzoną rzeczywistością mogą zastąpić nam smartfony.
2025-11-12
Jak sztuczna inteligencja uczy się świata? Czy można jej zaufać, tak jak własnym oczom?