Jak narracje wpływają na postrzeganie AI w komunikacji społecznej? Zaczniemy od robotów sprzątających mieszkania. Okazuje się, że 8 na 10 posiadaczy… nadaje im imiona.
Ostatnie z tej serii:
2025-12-05
Biznes, miasta i domy coraz częściej wykorzystują komunikację między maszynami. Stosuje je również medycyna, a nawet ornitologia. Polski rynek telemetrii dynamicznie rośnie.
2025-12-04
Sztuczna inteligencja i reklama w sklepach motorami transformacji marketingu.
2025-12-02
Urzędnicy krytycznie oceniają swoją wiedzę o sztucznej inteligencji. Badania Ministerstwa Cyfryzacji wykazały, że zdecydowana większość urzędników określa swoją wiedzę na temat AI jako podstawową lub średnią. Chcą oni jednak poszerzać...
2025-12-01
Pełne wykorzystanie potencjału AI może zwiększyć PKB Polski o 8% do 2030 roku. Jedną z barier jest luka kompetencyjna u małych i średnich przedsiębiorców.
2025-11-27
Aż 4 na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake'ami. Cyberprzestępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowanie treści.