Zwyczaj konfrontowania oferty towarów ze sklepów internetowych z ich odpowiednikami w sklepach stacjonarnych nie jest niczym nowym. Chodzi zarówno o porównanie cen, jak i też, w nie mniejszym stopniu, o sprawdzenie jakości i wyglądu wyrobów organoleptycznie, a często po prostu o przymierzenie odzieży czy obuwia. Ten trend dostrzegli i wprowadzają jako element już własnych strategii, sami internetowi sprzedawcy.
Ostatnie z tej serii:
2025-03-31
Czy osoby mające wysokie zarobki wykazują większą skłonność do zadłużania się? Zależność ta nie jest zero-jedynkowa, ale coś musi być na rzeczy, skoro z badań Krajowego Rejestru Długów wynika na...
2025-03-28
Coraz więcej płacimy za opady, które wcześniej segregujemy, by płacić mniej. To paradoks, bo ideą zamkniętego obiegu, czemu służyć ma segregacja odpadów, jest między innymi oszczędność surowców poprzez ich powtórne...
2025-03-27
Półtora procent należnego podatku – tyle może przekazać wybranej organizacji pożytku publicznego każda osoba fizyczna rozliczająca się z dochodów za miniony rok. Ułatwia to podatnikom specjalna rubryka w formularzach PIT,...
2025-03-26
Z końcem marca upływa ustawowy czas na wypłatę „trzynastek”, jeśli mówimy o dodatkowym, rocznym wynagrodzeniu dla pracowników budżetówki. Jeśli jednak mamy na myśli „trzynastki” z ZUS, jako dodatkowe, trzynaste emerytury,...
2025-03-24
W ostatnich 5 latach, najlepszym dla budownictwo jednorodzinnego w Polsce był rok 2021, kiedy rozpoczęto budowę ponad 106 tys. domów na własny użytek. Potem nadeszło tąpniecie, mające kulminację – czyli...