Zwyczaj konfrontowania oferty towarów ze sklepów internetowych z ich odpowiednikami w sklepach stacjonarnych nie jest niczym nowym. Chodzi zarówno o porównanie cen, jak i też, w nie mniejszym stopniu, o sprawdzenie jakości i wyglądu wyrobów organoleptycznie, a często po prostu o przymierzenie odzieży czy obuwia. Ten trend dostrzegli i wprowadzają jako element już własnych strategii, sami internetowi sprzedawcy.
Ostatnie z tej serii:
2025-12-04
Podczas konferencji prasowej po listopadowej obniżce stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej, jej przewodniczący a zarazem prezes NBP Adam Glapiński zaprzeczył istnieniu „uświęconej tradycji’ powstrzymywania się w ostatnim miesiącu roku od tak ważnych...
2025-12-03
Jedną z tradycji przedświątecznych, które kultywują przedsiębiorcy, jest wyrażanie podziękowań wobec kontrahentów, partnerów biznesowych czy pracowników w formie prezentów. Takie miłe gesty objęte są jednak rygorami fiskalnymi, o czym muszą...
2025-12-02
Gdyby powiedzieć komukolwiek z małych czy średnich przedsiębiorców, że nie dbają o swoje firmowe pieniądze – byłaby pełna obraza. Tymczasem nawet dwóch na trzech spośród nich, wraz z nadejściem pierwszego...
2025-12-01
Listopadowa publikacja Narodowego Banku Polskiego o cenach mieszkań w III kwartale skłoniła jeden z portali do opatrzenia notatki tytułem „przełomu na rynku”. Dane banku centralnego wskazują bowiem na stabilizację cen...
2025-11-28
Za datę wejście do Polski na szeroką skalę tradycji „czarnopiątkowego” zakupowego szaleństwa przyjmuje się na ogół początek minionej dekady. Przez tych około 15 lat, dzięki edukacji prowadzonej przez instytucje chroniące...