Pierwszy rok życia dziecka okiem neurologopedy i pedagoga. Jakie funkcje są kluczowe dla rozwoju malucha? Dlaczego rozwój motoryczny, percepcja wzrokowa i słuchowa wiążą się z rozwojem mowy? – w podcaście rozmowa z neurologopedą i pedagogiem Justyną Wolak.
Ostatnie z tej serii:
2025-04-13
"Rezyliencja to stonoga, bo o wiele cech i umiejętności możemy się oprzeć w kryzysie. A kiedy życie nieustająco mówi sprawdzam warto zastosować zasadę 3xR: rozpoznanie emocji, regulacja i regeneracja" -mówi...
2025-04-01
"Rezyliencja to stonoga, bo o wiele cech i umiejętności możemy się oprzeć w kryzysie. A kiedy życie nieustająco mówi sprawdzam warto zastosować zasadę 3xR: rozpoznanie emocji, regulacja i regeneracja" -mówi...
2025-03-25
"Mama", "tata" a może "baba" - które słowo jest pierwszym wypowiedzianym przez dziecko? Dlaczego zbyt duża liczba zabawek w pokoju malucha przeciąża jego układ nerwowy tak, jak włączony telewizor? Porad...
2025-03-25
"W słowie się (nie)mieści", to licealny projekt społeczny, którego celem jest pokazanie dzieciom i młodzieży, jak duże znaczenie mają słowa: komplementy, afirmacje, ale i hejt w Internecie. W podcaście występują:...
2025-03-18
Czy nastolatków warto uwrażliwiać na działania prewencyjne stanowiące zaporę w zachorowaniu na Alzheimera? O pokoleniowym projekcie „Active Brain” mówią uczennice Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Wielkiego w Lublinie: Ewa Książek, Alicja...