Nasi słuchacze, jako konsumenci, są codziennie poddawani presji zakupowej ze strony marketingowców i sprzedawców. Jak to się dzieje, że przekazy reklamowe działają i skłaniają nas do sięgnięcia po promowany towar, a w konsekwencji – po portfel. Zaplanowaliśmy na dziś pogadankę o marketingowych sztuczkach. Żeby im nie ulec, trzeba umieć je rozpoznawać.
Ostatnie z tej serii:
2025-05-09
Tradycyjnie, uroczystości pierwszej komunii świętej odbywają się w Polsce od końca kwietnia do czerwca, a miesiącem, w którym organizuje je większość parafii, jest maj. Uroczystość o charakterze religijnym ma też...
2025-05-08
Marzenie kredytobiorcy? Nieoprocentowany kredyt. Okazuje się, że takie marzenia nie są nierealne, i nie chodzi wcale o obniżenie referencyjnej stopy procentowej NBP do zera. Z nieoprocentowanego, darmowego kredytu korzystają dłużnicy,...
2025-05-07
Pojęcie umowy dożywocia, które pojawia się ostatnio w mediach nadzwyczaj często, zasługuje na rozszyfrowanie niezależnie od pojedynczych, najbardziej nagłaśnianych przypadków. Rosnącą popularność tych umów potwierdzają dane Ministerstwa Sprawiedliwości za pierwsze...
2025-05-06
Na dzień przed mającą bardzo realne szanse na urzeczywistnienie, pierwszą od półtora roku obniżką stóp procentowych NBP przez Radę Polityki Pieniężnej, zdecydowana większość analityków nie ma wątpliwości, że taka decyzja...
2025-05-05
W ostatnim dniu marca Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wznowił przyjmowanie wniosków o dotacje z programu Czyste Powietrze. Od końca listopada, a więc przez cztery miesiące nabór był...