Nasi słuchacze, jako konsumenci, są codziennie poddawani presji zakupowej ze strony marketingowców i sprzedawców. Jak to się dzieje, że przekazy reklamowe działają i skłaniają nas do sięgnięcia po promowany towar, a w konsekwencji – po portfel. Zaplanowaliśmy na dziś pogadankę o marketingowych sztuczkach. Żeby im nie ulec, trzeba umieć je rozpoznawać.
Ostatnie z tej serii:
2025-03-19
Jeszcze 13 dni mają podatnicy na rozliczenie się ze swoich dochodów za miniony rok. Nie ma portalu, który nie zalecałby dokładnego sprawdzenia formularzy PIT, zanim zdecydujemy się wysłać ich ostateczną...
2025-03-18
Wojna celna, jaką Stany Zjednoczone wypowiedziały krajom w Amerykach Północnej i Południowej, ale też w Azji i Europie, obejmuje coraz szerszy zakres asortymentowy. Po cłach na stal i aluminium, USA...
2025-03-17
W przeddzień Święta Kobiet przytoczyliśmy w Kalkulatorze wnioski płynące z porównania statusu pań i panów w miejscu pracy, zarówno pod kątem miejsca, jakie zajmują w firmowej hierarchii jak też aspektów...
2025-03-14
Konsumentami jesteśmy wszyscy. Ale czy wszyscy z nas są „świadomi swych praw i obowiązków”? Skala podejmowanych przez nas błędnych decyzji, choćby około zakupowych, będących następstwem konsumenckiej ignorancji, niestety nie maleje....
2025-03-13
"Skarbówka kontroluje darowizny od bliskich", "Darowizny Polaków pod lupą skarbówki" - to tylko dwa tytuły publikacji, jakich wiele pojawiło się w mediach ostatnich tygodniach. Skarbówka zapewnia, że są to rutynowe...